"Ha aláígérek a konkurenciának, nagyobb valószínűséggel fognak engem választani."

Ha még nem tudnád: ez a vállalkozásod csődjéhez vezető legbiztosabb út!

Az egyetlen legbiztosabb és kötelezően megvalósítani való árazási stratégia - ami nem csak a túlélést, de a növekedést is biztosítja - az, hogy következetesen magas árakat érvényesítesz.

Ha nem teszed, akkor:

- képtelen leszel egy egészséges szintű profitot kitermelni,

- több "rossz" ügyfeled lesz, akikből minimális profitod, örömöd még annyi sem lesz,

- vállalkozásod teret fog veszíteni a konkurenciával szemben, mert nem lesz pénzed finanszírozni a növekedést.

Jó, jó, - kérdezed - de ha magas árakat érvényesítesz, hogyan érd el, hogy az érdeklődők, az ügyfelek azokat örömmel fizessék ki neked?

Örömmel tájékoztatlak, hogy ennek is megvan a módja!

A TERV!!

Egy terv önmagában még semmit nem garantál.

De terv nélkül garantálva van a kudarc.

A tervezés nem más, mint előre gondolkodás.

Amikor már benne leszel a sűrűjében, akkor fogod látni, milyen jól tetted, hogy jó előre gondoltál sok mindenre.
Nos...tervezz..élj azzal, hogy csak minőségi ügyfeleket szolgálsz ki!

"Általában az életben nem olyan dolgok között kell választani, amelyek közül az egyikre vágysz, a másikat pedig utálod, hanem épp ellenkezőleg, ha szerencsés és egészséges vagy, és olyan országban élsz, ahol kapsz enni és nem kell félned, hogy lelőnek, ha kiteszed a lábad a lakásodból, az életed másból sem fog állni, mint sorozatos választásokból két vagy több dolog közül, amelyekre majdnem egyformán vágyakozol. Értékelned kell és meg kell határoznod, hogy melyik klassz dolgot akarod jobban, és a majdnem pontosan annyira vágyott másikat pedig fel kell adnod. A klassz dolgokért egy másik klassz dologgal fizetsz. És nincs olyan ember, aki ne sajnálná utólag legalább egy kicsit azt a dolgot, amelyikről végül lemondott."
(Kristin Newman)